Äldst i laget

Jag tror det var första gången som jag gick ut på plan och var äldst i laget! Haha...

Vilket gör mig j*vligt imponerad. OIF har en ljus framtid med alla unga talanger som spelade i c-laget idag! Trots värme, motljus och skador lyckas vi vinna och det borde blivit större siffror men jag förstår amanda om hon inte vill glänsa med 9 mål alla matcher. Själv väntar jag på att hon ska göra 10 mål, men det är många matcher kvar!! ;)

Alla i laget ska ha massa plus i kanten för en härlig kämparinsats!!

3 nya pinnar till OIF! Fler vill vi ha i helgen så kom och hejja fram oss till vinst.

Lördag 15.00 OIF B - Rödsle BK
Söndag 17.00 OIF A - Mariebo IK

 

Nu tror vi på vinst, på att vi vinner varje närkamp och bollduel.
Vi drömmer om vinst i natt och nästa natt!!
Vi vill, vi vågar och vi kan!

NI ÄR GRYMMA TJEJER!!!
Glöm inte att vi grillar imonkväll :)

kramar Qollan#6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0