Dags att lämna oif för nya äventyr...

Sitter hemma och vet att ni just nu sitter och äter frukost på strandträffen i Hällevik. Jag åkte hem från lägret igår för att idag flyttar jag till Umeå ett år, ska göra lumpen där. Sen jag vaknade idag har jag varit nervös men vet att när jag väl är där och inne i rutinerna kommer jag ha hur kul som helst!

Dock kommer jag sakna er och Oif så sjukt mycket. Har spelat för Oif i sex år nu, både flick- och damfotboll. Det kommer kännas jättekonstigt att inte åka ut till TT-vallen tre gånger i veckan för att träna med världens goaste gäng!! Ni är toppen tjejer och lycka till nu i serien och visa motståndarna vad vi går för!! Kommer självklart och hälsar på när jag är ledig :)

 

Många kramar från Qollan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0