Träningsmatch

Så var det då dags för första träningsmatchen.
Borta mot Värnamo på konstgräs.
Om vi glömmer resultatet och ser till matchen så kändes det ändå som en OK
insats. Vi behövde lite tid o spela ihop oss (och konstigt vore det väl annars).
Jag känner på mig att det här kommer bli kanon tills det är dags för gräs!



På tal om gräs. Var det någon mer som än jag som började längta efter TT-vallen
efter gårdagen? Men konstgräs är ju alltid en början! :)
Nu ska jag vila upp mig för ännu en hård träningsvecka.
Plåstra om skoskvaven och strecha bort träningsvärken och
ladda dubbelt upp för nästa match!

Ses på tisdagsträningen igen tjejer!
Och då avslöjas för övrigt vilka som röstats fram till spelarråd och festkommité
(trumvirrvel)

Ses då! Kram Maria #3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0