Bekymrad

Först vill jag säga att det var skitkul att spela med blaget idag och vi rullar boll asbra!
En växel till i anfallet och straffområdet så kommer vi vara farliga i år!

 

Det som bekymrar mig är att vi inte börjat kasta femma i blaget :( måste vi göra på lördag, (min enda inkomst). För er som inte vet vad det är så är det en kul grej okänd person kommit på. Alla i laget har med sig en femma varje match som man kastar mot en pinne, hörnflagga eller liknande. Den som kommer närmast får alla femmor :) Är man skicklig i detta kan det blir stora summor i slutändan... Såg på växjö matchen att många av de nya spelarna inte är lika rutinerade som oss andra i detta. Har ni inget att göra en kväll, mät ut en sträcka hemma i trädgården och öva öva öva ;)

 

Det andra som plågar mig är att vi INTE SJUNGER I BLAGET!!!! och om ursäkten är att ni nya spelare inte kan segerlåten vi har i ormaryd så tänker jag nu för alla nyförvärv skriva ner låten här så ni kan träna och nästa vinst så ska stämmorna klinga om så jag själv måste ta tonen!!!

Inte en aning om vem som hittat på denna heller :)

Ett trevligare gäng en OIF, fallera

Man sällan eller aldrig har fått se, fallera

och sorger har vi inga

när vi våra matcher vinna 

och förlorar vi så sjunger vi ändå, fallera

Oh yes, we have no bananas

we have no bananas today, ohweey!

Bra, jobbat, tjejer!!

 

Bara hem och öva sandra ;) Nu ska jag sova! Ses på onsdag!

Kramar Qollan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0